Het bestuur van VV Wilhelmina bestaat uit:

Voorzitter: Tim van der Sanden

Mailadres voor zaken betreffende de voorzitter: voorzitter

Secretaris: Roeland Dooijeweerd

Bij hem kan je terecht met diverse vragen over VV Wilhelmina: secretaris

Penningmeester: Erwin Sprong

Bij de penningmeester kun je terecht voor alle vragen over facturen en declaraties: e-mail via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Competitie-commissie voorzitter: Vacature

Bij vragen over de Nevobo-competitie, scheidsrechters, zaalwacht & wedstrijden, mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. De competitie commissie reageert spoedig.

Recreanten-commissie voorzitter: Joris Booms

Bij hem kan je terecht voor alle vragen over de recreantentrainingen & de recreanten competitie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

PR Commissie: Femke Smelt

Bij haar kan je terecht voor alle vragen over alle marketing binnen en buiten de club: nieuwsbrief, website, interview en andere communicatie uitingen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Ilona Gaasendam

Ledenadministratie: Ilona Gaasendam

Bij haar kan je terecht met al je vragen over de ledenadministratie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wedstrijdsecretariaat: Kik & Sandra (D3)

Hier kun je terecht bij vragen en meer informatie over het wedstrijdprogramma via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Algemeen bestuurslid:  Maartje Dijstra

Vertrouwenspersonen: Jan en Wendy.

Algemene vragen

Mocht je een meer algemene vraag hebben of weet je niet wie je moet hebben? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of neem contact op via de contactpagina.

Accept all
Decline all
Essential
Joomla
reCAPTCHA
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google
Decline