Als nieuw competitielid is het van belang om een spelerskaart aan te vragen bij de NeVoBo (Nederlandse Volleybal Bond). Hoe werkt dit?

Inschrijving Wilhelmina
Het nieuwe lid dient zich eerst in te schrijven bij Volleybal Vereniging Wilhelmina via het secretariaat van de vereniging. De secretaris zal het nieuwe lid inschrijven bij de NeVoBo, waarna het nieuwe lid van het secretariaat van Wilhelmina per mail een NeVoBo relatiecode ontvangt.

Pasfoto aanleveren
Met deze NeVoBo relatiecode dient het nieuwe lid een pasfoto te laten maken via de - bij de Digitale Pasfoto Service aangesloten - vakfotograaf. Een fotovakzaak in de buurt kan gezocht worden op http://www.snf-pasfotoservice.nl/. Na het maken van de pasfoto voert de fotograaf samen met het lid een aantal gegevens in: naam, adres, geboortedatum, e-mailadres en NeVoBo relatiecode, die je al eerder via de e-mail in ontvangen hebt. De vakfotograaf zorgt ervoor dat de digitale pasfoto inclusief alle gegevens naar de NeVoBo gestuurd worden. De procedure staat op de NeVoBo-site ook omschreven.

Na circa 1 a 2 weken ontvang je via het secretariaat van Wilhelmina je nieuwe spelerskaart.