Beste Leden,
Let op!! Gezien de aangescherpte maatregelingen gaat de ALV van dinsdag 23 november verplaatst worden naar donderdag 2 december online:
U bent uitgenodigd om deel te nemen aan een Microsoft Teams-vergadering
Titel: Algemene Ledenvergadering Wilhelmina
Tijd: donderdag 2 december 2021 20:30
Deelnemen via uw computer of mobiele app
Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
Bij aanvang van de vergadering zullen wij aandacht besteden aan een aantal regels om ervoor te zorgen dat het geen kippenhok wordt. E.e.a. komt er op neer dat indien er vragen zijn deze gesteld kunnen worden via de chat of door middel van 'hand opsteken' waarna het bestuur ruimte zal geven om vragen te stellen of opmerkingen te maken.
Coronamaatregelen
Afgelopen weken hebben wij jullie al op de hoogte gesteld van de maatregelen die gevolgen hebben voor de amateursport en daarmee ook voor Wilhelmina. Middels miscommunicatie is dit helaas enkel via de app gecommuniceerd. Onze excuses hiervoor. Het tonen van een coronatoegangsbewijs en identiteitskaart gebeurt nu bij de ingang van Amerena. Vanaf heden is het niet meer mogelijk om deel te nemen aan trainingen of wedstrijden zonder geldige QR-code.
Als bestuur vinden wij het een vervelende situatie, maar wij hebben besloten om ons te houden aan de voorgeschreven richtlijnen van NOC*NSF en de Nevobo. Wij willen jullie vragen om respectvol te blijven in de afstemming met elkaar op dit punt.
We willen jullie er nog op attenderen dat er helaas geen publiek is toegestaan bij de trainingen en wedstrijden. De tribunes zijn gesloten.
Mocht je positief testen en hebben gevolleybald? Graag onze Voorzitter Tim van der Sanden berichten
Vacante positie bestuur Horeca Stichting
Wij zijn op zoek naar iemand die namens Wilhelmina zitting wil nemen in het bestuur van de Horeca Stichting om samen met het team van professionals, vrijwillig professionals en verenigingsvrijwilligers verder te bouwen aan de horeca organisatie in de Amerena.
Gevraagd wordt iemand met affiniteit of interesse in horeca.
Werkzaamheden van het bestuur bestaan o.a. uit; uitzetten strategie en beleid, ontwikkeling personele organisatie, contractbeheer en financiën. Alle operationele managementtaken worden uitgevoerd door de professionele horecamanager. Op dit moment wordt de penningmeesterfunctie ingevuld door ZPC en de secretarisfunctie door Keistad. In overleg met de overige bestuursleden van de Horeca Stichting kan gekeken worden welke functie het best passend is. Bij interesse mail dan naar onze secretaris Roeland Dooijeweerd op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Groeten,
Het Bestuur