Neem contact op

Beste leden,

De eerste helft van het seizoen 2018-2019 zit er al weer bijna op. De nieuwe leden hebben hopelijk hun draai al goed gevonden binnen hun team en de vereniging en in Amerena.

Save the date!

• Maandag 17 december 2018 is het jaarlijkse mix toernooi. Een leuke gelegenheid om samen met de hele vereniging (recreanten en competitie) het jaar sportief volleyballend af te sluiten. Aanvangstijd is 19.30 uur. Na afloop is er een gezellige borrel in de nieuw ingerichte verenigingsruimte. We hopen op een grote opkomst!
  • Zaterdag 2 februari 2019 staat het leukste feest van het jaar op de planning. Nadere info volgt hierover nog maar zorg dat je deze avond vast blokt in de agenda!

Allen alvast hele fijne feestdagen toegewenst!

Sponsorkliks

Vakantie nog niet geboekt? Kerstinkopen doen? Via Sponsorkliks natuurlijk!

Indien je je vakantie online boekt (Booking.com, Expedia, Rentalcars, KLM etct etc) doe dit dan via Sponsorkliks en sponsor gratis onze vereniging. Boekingen via Booking.com leveren Wilhelmina namelijk tot 5% commissie op!

Ook de kerst inkopen staan voor de deur, ook die kan je via sponsorkliks makkelijk bestellen!
Klik op onderstaande link om gelijk je vakantie te boeken!

Bardiensten
Het is even wennen, maar inmiddels heeft bijna iedereen wel een keer een bardienst gedraaid en verloopt dit volgens het bestuur al redelijk goed. Maar zoals bij alle nieuwe dingen, zijn er altijd verbeterpunten. Feedback of ideeën zijn welkom bij het bestuur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Een aandachtspunt is dat het belangrijk is dat vrijwilligers die ingedeeld staan ook komen opdagen, helaas gaat dit af en toe nog mis. De indeling van bardiensten zal wat vaker gedeeld worden als reminder, maar uiteindelijk ben je zelf als team hiervoor verantwoordelijk.

Sociale hygiëne
Het bestuur wil graag weten of er binnen de vereniging mensen zijn die hun sociale hygiëne certificaat hebben. Ook als er mensen zijn die dit eventueel zouden willen behalen (op kosten van de club), horen wij dit graag. Laat het weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

PR: Nieuwe leden gezocht!

Een aantal teams, met name dames 1 en 2, zitten nog krap in de bezetting, nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom. De PR commissie is druk met het werven van nieuwe leden op verschillende manieren, maar ook jullie kunnen hieraan mee helpen. Deel social media berichten en laat goede recensies achter. Houdt je ogen en oren open voor potentiele nieuw volleyballers! Heb jij een goed PR idee; spreek iemand van de PR commissie aan of mail het naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Update nieuwe shirts
Helaas heeft de aanschaf van nieuwe shirts door omstandigheden wat vertraging opgelopen. Het bestuur is hier echter nog steeds druk mee bezig en we hopen z.s.m. pas shirts binnen te krijgen en te kunnen bestellen. Leden krijgen uiteraard de gelegenheid om te passen en de gewenste maat door te geven. Jullie horen hier binnenkort meer over.

WE NEED YOU! Gezocht: trainer recreanten!
Er wordt nog gezocht naar een enthousiaste trainer voor de recreanten (dinsdag 19.30-21.00uur). Lijkt dit je leuk? Neem dan contact op met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Daarnaast wordt er nog gezocht naar iemand die een plek wil innemen aan de programmatafel. Meer informatie hierover kan je vragen bij Roeland Dooijeweerd of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

AVG:
Er wordt door het bestuur gekeken naar de gevolgen van de nieuwe privacy wet voor Wilhelmina. Binnenkort vinden jullie op de website een overzicht van het nieuwe privacy beleid. Mocht je het oneens zijn met dit privacy beleid en / of er op tegen zijn beeldmateriaal van jou mogelijk gebruikt wordt op de website of social media van VV Wilhelmina, laat dit dan weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Als je hier geen bezwaar tegen hebt, hoef je geen actie te ondernemen.

Agenda:

Ma 10/12/18:  Laatste training van 2018 (competitie)
Ma 17/12/18:  Mixtoernooi 19.30-22.30 uur
Di  18/12/18:   Laatste training van 2018 (recreanten)
Ma 07/01/19:  Eerste training van het nieuwe jaar (competitie)
Di  08/01/19:   Eerste training van het nieuwe jaar (recreanten)
Za  02/02/19:  Wilhelmina feest

Contact informatie

email : info@vvwilhelmina.nl

Bezoekadres:

De Velduil 2
3815 XT Amersfoort

Accept all
Decline all
Essential
Joomla
reCAPTCHA
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google
Decline