Iedereen die VV Wilhelmina een warm hart toedraagt kan de club GRATIS eenvoudig sponsoren via Sponsorkliks. Bestel online via de volgende link en kies je webshop: https://www.sponsorkliks.com/products/shops.php?club=7264

Op de website van Wilhelmina staat een banner van Sponsorkliks! Je kunt hier tevens zien hoeveel de sponsoractie al heeft opgeleverd. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue, Wehkamp en Zalando, maar ook reiswebsites zoals Expedia, Booking en Vliegtickets. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert VV Wilhelmina een commissie op terwijl jij gewoon dezelfde prijs betaalt. Het kost jou als lid (of iemand anders die de vereniging wil sponsoren dus niets extra's. Doe hetzelfde als je uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via jouw sponsordoel kunt je terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.